breadcrumbs_revolution_theme


Наші стандарти роботи або принци - це те, чого ми дотримуємося в нашій повсякденній роботі і що постійо втілюємо в життя. Тут наводиться наш «настільний списк правил» за яким ми будуємо нашу роботу і відносини.


Орієнтація на клієнта. Компанія багато сил прикладає на виявлення потреб клієнтів, намагається вибудовувати з ними конструктивні, довгострокові відносини, гнучко намагається долати розбіжності при роботі з клієнтами досягаючи при цьому взаємовигідних рішень. Також компанія приділяє окрему увагу персоналу, всебічно намагається стимулювати розвиток компетенції на робочому місці, створює розвиваючі проекти, проводить тренінги, запрошуючи спеціалістів, стимулює самонавчання для того, щоб кожен працівник міг як найпродуктивніше співпрацювати з клієнтом.


Результативність. Принцип результативності передбачає стимулювання відповідного навчального середовища. Взаємодія між усіма працівниками, яка постійно проходить в компанії дає безліч можливостей для самовдосконалення, будь то моментальний відгук на конкретну ситуацію або узгоджена довгострокова навчальна програма чи індивідуальний план розвитку. Ми приділяємо багато часу навчанню і розвитку співробітників та  активно стимулюємо бажану поведінку.


Лідерство. Компанія постійно прагне до досягнень, готова ставити перед собою амбітні, але адекватні цілі. Наполегливо долає перешкоди на шляху до мети. Також однією з важливих характерних ознак компанії COLORIA є її здатність зберігати позитивний настрій і впевненість в усіх складних ситуаціях.  В персоналі ціниться готовність взяти на себе відповідальність за результати роботи.


Стандарт  якості. Компанія займається реалізацією тільки якісного товару. COLORIA прикладає багато зусиль, щоб якість продукції була на незмінно високому рівні, тому  вживаються всі заходи для контролю на кожному етапі розвитку товару. Компанія постійно шукає способи вдосконалити надання послуг. Підбір постачальників відбувається по принципу: якщо якість не можливо покращити, від товару або послуги відмовляються, з обов'язковою заміною на аналогічну продукцію, яка відповідає споживчому запиту і високим стандартам.


Чесність. Принциповою умовою в співробітництві з компанією є  безумовне і бездоганне виконання обіцянок. Працівники компанії націлені на відкриту комунікацію, ставлять перед собою завдання встановлювати контакт з колегами і клієнтами, розуміти їх і передавати правдиву і достовірну інформацію. 


Співробітництво. Персонал компанії орієнтується в специфіці роботи, позицій на ринку , стратегічних пріоритетах, розуміння внутрішніх бізнес-процесів та своєї ролі в їх реалізації.


Постійні інновації. Власне виробництво компанії, мета якого створювати якісний продукт за доступними цінами, орієнтується на знання новинок і смаків споживачів. Разом із самовдосконаленням і наполеглевим навчанням дає можливість створювати і впроваджувати креативні ідеї.