breadcrumbs_revolution_theme

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Це може бути застосовано до таких товарів на сайті, як УФ-лампи, LED-лампи, стерилізатори, лампи-лупи, стільці, кушетки, кейси, косметички, спецодяг. Обмін є можливим протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажі, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу і отримати назад кошти.

Не підлягає обміну та поверненню.

Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172). До таких товарів відносяться.

Парфумерно-косметичні вироби:

  • одноразова продукція,
  • лаки і гель-лаки,
  • гелі, акрил і спеціальні засоби для роботи з ними,
  • голки,
  • комплектуючі і аксесуари,
  • змінні УФ лампи кисті і набори кистей парфуми.

Інструменти для манікюру, педикюру:

  • пилки,
  • бафи,
  • полірувальники,
  • кусачки,
  • ножиці для кутикули,
  • ножиці та інші інструменти,
  • пінцети для вій і брів
  •  і інші товари, не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.

На обмін (повернення) приймається товар за умови, якщо:

  • товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994;
  • товар придбаний в нашому інтернет-магазині і збережений документ, що підтверджує це;
  • товар не відповідає замовленому на сайті (за кількістю, найменуванням, комплектації або упаковці);
  • товар має неналежну якість;
  • товар не був у використанні і не містить слідів використання;
  • товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка.

Як зробити обмін / повернення товару

1. Товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Такий товар клієнт може привезти в магазин згідно з графіком роботи або відправити компанією «Нова Пошта» (транспортні витрати оплачує відправник). Товар приймається на обмін / повернення лише за умови:

  • наявності товарного чеку (від дати купівлі до повернення повинно бути не більше 14 календарних днів);
  • наявності неушкодженої упаковки товару;
  • відсутності ознак використання товару.

У разі невиконання вищевказаних норм, менеджер має право відмовити в прийнятті товару на обмін / повернення. Товар не відповідає заявленим характеристикам, нормам. (Умови прийому гель-лаку TM "COLORIA" і супутньої гелевої, акрилової і гель-лакової продукції на тестування).  

Шановні клієнти! Згідно з умовами внутрішньої політики TM "COLORIA", всі гель-лаки TM "COLORIA" і супутня гелева, акрилова і гель-лакова продукція ухвалюється на тестування при виявленні заводського браку Покупцем безпосередньо після розпакування продукції (наприклад, відсутність пензлю всередині флакона або його пошкодження). Виявлення невідповідності продукції технічним характеристикам, які заявлені заводом-виробником, можливо за умови разового використання продукції (після першого застосування) і не пізніше 14 днів з дня покупки продукції. Якщо ж продукція надходить на тестування в неналежному стані після багаторазового застосування Покупцем, то TM "COLORIA" залишає за собою право (після зовнішнього огляду) повернення даної продукції Покупцеві за рахунок власних коштів Покупця. Якщо в результаті тестування продукції (при дотриманні зазначених вище умов) буде виявлено брак, то TM "COLORIA" виробляє відповідну заміну товару. В даному випадку доставку продукції бере на себе TM "COLORIA". Для найбільш точних результатів тестування технологу Компанії необхідно мінімум 14 календарних днів (два тижні) з дня тестування продукції, по закінченні яких покупцеві повідомляється результат. Відсутність звернень клієнта в гарантійний відділ для отримання обробленої продукції або обміну в межах термінів, обумовлених вище, не може трактуватися як недотримання TM "COLORIA" своїх зобов'язань за строками обміну.  

Обмін (повернення) і гарантійне обслуговування товару (УФ і ЛІД лампи)

1. Загальні положення.

1.1. Зобов'язання по гарантійному обслуговуванню УФ і ЛЕД ламп несе TM "COLORIA", при цьому гарантійне обслуговування проводиться сервісним центром Компанії. Гарантійний термін товару повинен бути зазначений в накладній на покупку товару, яка обов'язково зберігається Покупцем. Гарантійний термін обслуговування складає 6 місяців.

1.2. Гарантійний строк на виріб обчислюється з дня його продажу Компанією. У деяких випадках можливі варіанти зміни терміну гарантії (обчислюється від дати продажу лампи оптовим Покупцем).

1.3. Зміна гарантійних термінів не має зворотної сили. Термін гарантії на виріб встановлюється на момент продажу.

1.4. Гарантійне обслуговування — це тестування, безкоштовний ремонт, заміна на аналогічний за технічними характеристиками відремонтований або такий самий новий виріб, заміна на новий виріб, товарне забезпечення, грошова компенсація, розмір якої визначається виходячи з умов гарантійної політики Виробника або Постачальника.

2. Умови гарантії УФ і ЛІД ламп

Гарантійному обслуговуванню підлягає

2.1. Продукція, придбана в TM "COLORIA", що підтверджується наявністю накладної на товар.

2.2. Повна комплектація продукції вимагається обов'язково.

2.3. Продукція з заповненим бланком опису неполадки в довільній формі.

2.4. Тестування буде проводитися тільки по вказаній в супровідному листі несправності. Якщо в супровідному листі несправність вказана загальними фразами, то такий виріб буде протестованим на вмикання і, за відсутності ознак несправності, повернутим клієнту.

У разі виявлення несправності Покупець здає товар Виконавцю, який виконує тестування і заміну несправного товару. При відсутності відповідного товару на складі, можлива затримка заміни до моменту отримання його від фірми-виробника у термін не більше 30 календарних днів. При цьому Виконавець залишає за собою право запропонувати для заміни інший, еквівалентний за вартістю або близький за технічними характеристиками товар.

3. Гарантійному обслуговуванню та іншим зобов'язанням не підлягає

3.1. Продукція не відповідає вимогам пунктів 2.1.1-2.1.5.

3.2. Продукція з ушкодженнями, які були викликані порушенням правил транспортування, зберігання або експлуатації.

3.3. Продукція зі слідами несанкціонованого ремонту або стороннього втручання. Продукція з пошкодженим заводським маркуванням.

3.4. Продукція з механічними пошкодженнями, викликаними попаданням всередину виробу сторонніх речовин, предметів, рідин, комах, тварин тощо.

3.5. Продукція з ушкодженнями, викликаними використанням нестандартних комплектуючих, витратних чи миючих матеріалів. Недотриманням терміну (періоду) технічного або профілактичного обслуговування, якщо воно необхідне для даного виробу (для фрезера). Продукція з ушкодженнями, викликаними стихією, пожежею, побутовими факторами.

3.6. Продукція з ушкодженнями, викликаними невідповідністю Державним стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних мереж та інших зовнішніх факторів (кліматичних і інших).

3.7. Продукція з електричними пошкодженнями (обгорілі елементи та ін.).

3.8. Продукція, експлуатація якої проводилася в неналежних умовах і режимах (висока вологість в приміщенні, перепади напруги в мережі), або зіпсована з вини Покупця. Гарантійні зобов'язання не поширюються на можливі збитки, спричинені іншому обладнанню, що працює в поєднанні з даним виробом.

3.9. Відмова від відповідальності за супутні збитки. Компанія не несе відповідальності за будь-які збитки, пов'язаний з використанням або неможливістю використання купленої продукції, включаючи випадки втрати прибутків, переривання ділової активності, втрати інформації, або інших втрат.

4. Вимоги при прийманні до відділу гарантії.  

4.1.До виробу, який здається в гарантійне обслуговування, необхідно докласти заповнений бланк опису несправності.

4.2. Необхідна для гарантійного обслуговування комплектність вказана в додатку

4.3. Продукція здається в чистому вигляді і повинна мати індивідуальну упаковку (тару).

Виріб не приймається на гарантійне обслуговування в разі виявлення порушень умов гарантії.

Виникаючі в процесі прийому спірні і позаштатні ситуації вирішуються начальником відділу.

Якщо в процесі тестування або ремонту будуть виявлені ознаки порушення умов гарантії, то TM "COLORIA" залишає за собою право на відмову від гарантійного обслуговування.

Доставка продукції до і після гарантійного обслуговування здійснюється за рахунок TM "COLORIA".

Порядок оформлення зданої продукції

  • В якості підтвердження факту здачі продукції, клієнт отримує Акт прийому браку, із зазначенням дати і переліку прийнятої продукції.
  • Оригінал Акту прийому шлюбу - єдиний документ, що підтверджує факт здачі продукції.

5. Строки тестування

5.1. Термін тестування і ремонту не повинен перевищувати 14 робочих днів (2 тижні) з дня здачі. Через два тижні або раніше, клієнт зобов'язаний зателефонувати або написати листа на адресу в відділ гарантійного обслуговування і отримати інформацію про статус зданої продукції. В темі листа необхідно вказати назву продукції (по базі офіційного інтернет-магазину TM "COLORIA", сайт coloria.in.ua і суть листа.

5.2. Термін обміну не повинен перевищувати 30 календарних днів з дня здачі, крім випадків, коли ремонт виконується Виробником товару за межами України.

5.3. Термін зберігання прийнятої і протестованої продукції, а також документів на здану продукцію, - 180 днів. Після закінчення зазначеного строку претензії не приймаються і заміна/повернення браку не проводиться.

5.4. Відсутність звернень клієнта в гарантійний відділ для отримання обробленої продукції або обміну в межах термінів, обумовлених в п.п. 5.1 і 5.2, не може трактуватися як недотримання TM "COLORIA" своїх зобов'язань за строками обміну.

6. Порядок обміну бракованої продукції

6.1. По закінченні тестування та ремонту, клієнт замість Акту прийому товару, отримує виріб після ремонту або рівнозначну продукцію.

6.2. Продукція, визнана за результатами тестування справною або визнана не гарантійною, повертається клієнтові за наявністю відповідного Акту невідповідності продукції.

6.3. Продукція, визнана за результатами тестування несправною, підлягає згідно гарантійних умов Виробника або Постачальника:

заміні на продукцію, аналогічну за технічними характеристиками (відремонтовану або нову);

грошовій компенсації, розмір якої визначається виходячи з умов гарантійної політики Виробника або Постачальника.




Подробнее: https://kodi-professional.ua/uk/obmenivozvrat/Подробнее: https://kodi-professional.ua/uk/obmenivozvrat/