breadcrumbs_revolution_theme

Коли з'являється проблема активні люди починають шукати  спосіб її вирішення. От і на старті створення ТМ «COLORIA» (Колорія) було так. Але…почнемо з початку: З 2007 року Україна переживала постійні економічні струси, це епоха нестабільності, плюс до цього всього країна, трохи поспіль, зіштовхується з агресією сусіда, постійно потрібно було зализувати рани. Люди шукали вихід і пристосовувалися до роботи в умовах падаючої економіки.

Зрозумілим питанням компаній на ринку в той час було пошук виходу: задоволення споживчого попиту в складних умовах помірними цінами на продукцію. Одним ирішенням став Китай, який потихенько підкорював Україну і світ своєю дешевою продукцією. Натомість в нашій країні нові прогресивні виробництва практично не створювалися, а сірі пережитки минулого відживали своє.

Кричуща необхідність щось протиставити такій загрозі в усіх сферах економіки і призвела  до передумов в яких і виникло поняття  “COLORIA” . І от на фоні цього всього українці стали перед вибором : дешевий, але не дуже якісний товар або ж відповідаючий всім стандартам  та дуже дорогий. Засновники проекту , як люди дієві почали розбиратися і після довгого обдумування та обговорення  виникла замальовка бренду Колорія.

Компанії, яка б могла вмістити в себе і якість , і доступність, а саме головне, відповідати вимогам  клієнта. І починаючи з 2016 року торгова марка розвивається та доповнюється . Тому з великою впевненістю можна сказати: ТМ «COLORIA» компанія з душею, створена, щоб додавати комфорту та яскравих кольорів  в життя людей.